Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00030 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Державна реєстрація народження дитини та її походження

Дата: 01.11.2024 12:18
Кількість переглядів: 88

 

00030 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація народження дитини та її походження

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та центр надання адміністративних послуг

 

 

СНАП

ЦНАП

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  з 08.00 по 20.00.

Вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний процесуальний кодекс,  Сімейний кодекс, Цивільний кодекс, Закон України «Про адміністративні послуги», Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

 Декрет КМУ від 21.01.1993 №7-93 «Про державне мито», Постанова КМУ від 09.01.2013 №9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров'я», Постанова КМУ від 22.08.2007 №1064 «Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян», Постанова КМУ від 10.11.2010 №1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 «Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет», Наказ ЦОВВ від 18.10.2000 №52/5 «Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні», Наказ ЦОВВ від 24.07.2008 №1269/5 «Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян», Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 «Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника (батьків дитини чи одного з них, родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров’я, в якому народилась дитина або в якому на цей час вона перебуває) про державну реєстрацію народження, подана за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру, про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 122, частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;

рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту народження, що відбулося на тимчасово окупованій території України;

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені частиною першою статті 122, частиною першою статті 135 Сімейного кодексу України

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

2. В електронній формі документи подаються через веб-портал Міністерства юстиції України батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а у разі подання заяви через центр надання адміністративних послуг або в електронній формі – не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача: свідоцтва про народження дитини; довідки про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження

14

Способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву

         

00030 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація народження дитини та її походження

 

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви та проведення реєстрації, перелік документів тощо.

Адміністратор

В

У момент звернення.

2.

Прийняття та перевірка документів, необхідних для проведення  реєстрації народження дитини або формування відмови у проведенні державної реєстрації народження.

Адміністратор

В

У момент звернення.

3.

Передача документів керуючій справами для формування актового запису про народження.

Адміністратор, керуюча справами

У

У

У день звернення

4.

Формування та реєстрація за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) заяви про державну реєстрацію народження

Керуюча справами

В

У день звернення

5

Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Реєстрі та на паперових носіях у присутності суб’єкта звернення;

Керуюча справами

В

У день звернення

6.

Ознайомлення суб’єкта звернення з даними, унесеними до актового запису про народження

Керуюча справами/

Адміністратор

У

 

У

У день звернення

7.

Формування свідоцтва про народження та довідки із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України

Керуюча справами

В

У день звернення

8.

Внесення відомостей про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження

Керуюча справами

В

У день звернення

 

Передача результату надання адміністративної послуги.

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день звернення

 

Видача свідоцтва про народження та довідки про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; або відмови у проведенні державної реєстрації народження

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день звернення

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

не більше 2днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь