Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00033 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Державна реєстрація смерті

Дата: 01.11.2024 12:36
Кількість переглядів: 60

 

00033 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація смерті

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та центр надання адміністративних послуг

 

 

СНАП

ЦНАП

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  з 08.00 по 20.00.

Вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний процесуальний кодекс, Цивільний кодекс, Закон України «Про адміністративні послуги», Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

 Декрет КМУ від 21.01.1993 №7-93 «Про державне мито», Постанова КМУ від 22.08.2007 №1064 «Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян», Постанова КМУ від 10.11.2010 №1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 «Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет», Наказ ЦОВВ від 18.10.2000 №52/5 «Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні», Наказ ЦОВВ від 24.07.2008 №1269/5 «Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян», Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 «Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

 

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

У день подання суб’єктом звернення заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, довідки про смерть для отримання допомоги на поховання.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті

14

Способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву

         

00033 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація смерті

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви та проведення реєстрації, перелік документів тощо.

Адміністратор

В

У момент звернення.

2.

Прийняття та перевірка документів, необхідних для проведення  реєстрації смерті або формування відмови у проведенні державної реєстрації смерті.

Адміністратор

В

У момент звернення.

3.

Передача документів керуючій справами для формування актового запису про смерть.

Адміністратор, керуюча справами

У

У

У день звернення

4.

Формування та реєстрація за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) заяви про державну реєстрацію смерті

Керуюча справами

В

У день звернення

5

Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Реєстрі та на паперових носіях у присутності суб’єкта звернення

Керуюча справами

В

У день звернення

6.

Ознайомлення суб’єкта звернення з даними, унесеними до актового запису про смерть

Керуюча справами/

Адміністратор

У

 

У

У день звернення

7.

Формування свідоцтва про смерть та довідки про смерть для отримання допомоги на поховання.

Керуюча справами

В

У день звернення

8.

Внесення відомостей про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть

Керуюча справами

В

У день звернення

 

Передача результату надання адміністративної послуги.

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день звернення

 

Видача свідоцтва про смерть та довідки про смерть для отримання допомоги на поховання; або відмови у проведенні державної реєстрації смерті

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день звернення

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

не більше 2днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь