Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

01251 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача дублікатів втрачених або зіпсованих документів, посвідчених посадовою особою органу місцевого самоврядування

Дата: 01.11.2024 12:42
Кількість переглядів: 54

 

01251 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача дублікатів втрачених або зіпсованих документів,

посвідчених посадовою особою органу місцевого самоврядування

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Субота, неділя – вихідні дні.

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про нотаріат»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 21.01.1993 №7-93 «Про державне мито»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 11.11.2011 №3306/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування»

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи, яка вчиняла або щодо якої вчинялася нотаріальна дія

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

1. Паспорт громадянина України

2. Витяг з реєстру територіальної громади

3.. Реєстраційний номер облікової картки платника податків

4. Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита

5. Свідоцтво про смерть спадкодавця (за наявності)

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є платною.

11.1

Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,51 грн).

 

11.2

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Реквізити рахунку сплати адміністративного збору «Державне мито»:    

р/рUA908999980314060537000022735               

МФО 899998

 Отримувач: ГУК у Хмельницькій обл./ОТГ Ямпіль

Код класифікації доходів бюжету:22090100

  Код отримувача: 37971775

12

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

- Подані документи не відповідають вимогам, які встановлені законодавством

- суб'єкт звернення є недієздатною особою

14

Результат надання адміністративної послуги

Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документу

15

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто

         

 

01251  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача дублікатів втрачених або зіпсованих документів,

посвідчених посадовою особою органу місцевого самоврядування

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

 

1

Розгляд заяви в усній формі, перевірка повноти необхідного пакету документів

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день подання заявником необхідних документів

 

2

Виготовлення та посвідчення дубліката документа

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день звернення

 

3

Здійснення реєстрації дубліката документа у журналі реєстрації нотаріальних дій

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день звернення

 

4

Видача, дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документу

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день звернення

 

5

 Підготовка та направлення до ДП «Національні інформаційні системи» Хмельницька філія, МЮУ заяви щодо реєстрації дубліката документа.

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день звернення

 

6

Державна реєстрація дубліката документа у Спадковому реєстрі.

Відповідальна особа ДП «НАІС» Хмельницької філії МЮУ

У

У день звернення

 

7

Надсилання витягу про реєстрацію дубліката документа в Спадковому реєстрі.**

Відповідальна особа ДП «НАІС» Хмельницької філії МЮУ

У

У день звернення

 

8

Отримання витягу про реєстрацію дубліката документа в Спадковому реєстрі.**

Посадова особа органу місцевого самоврядування

В

У день звернення

 

9

 

 

 

 

 

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

1 день

             

 

** Згідно з вимогами «Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України № 3306/5 від 11.11.2011.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь