Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00036 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Дата: 01.11.2024 12:53
Кількість переглядів: 38

 

00036 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Житловий кодекс

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 11.03.2011 №238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов», Постанова КМУ від 11.12.1984 №470 «Про затвердження Правил обліку громадян, які            потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява про взяття на квартирний облік
  2. Документ, що посвідчує особу, витяг з РТГ  та ідентифікаційний номер заявника та членів його сім’ї
  3. Довідка про зареєстрованих в приміщенні осіб

4. Довідка з місця роботи всіх дорослих членів сім’ї, які стають на квартирний облік, та про  перебування на квартирному обліку за місцем роботи.

5. Документ, який дає право на житлові пільги.

6. Договір оренди(для громадян, що проживають по найму в приватному будинку).

7. Довідка про участь у приватизації та про наявність нерухомого майна у власності.

8. Акт обстеження житлових умов заявника (за наявності житла).

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- Документи не містять підстави для поліпшення житлових умов

-  Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

-   Подані документи не відповідають вимогам, які встановлені законодавством

-  Отримання  грошової  компенсації  відповідно до постанови Кабінету   Міністрів   України   від  19  жовтня  2016  р. № 719,

- Не беруться на квартирний облік  працездатні  особи,  які  не займаються суспільно корисною  працею

14

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про взяття на квартирний облік або письмова відмова у наданні послуги

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

 

00036  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні.

4.

Підготовка проекту рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

посадова особа місцевого самоврядування

В

5 днів

5.

Прийняття членами виконавчого комітету рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Члени виконавчого комітету

З

Згідно регламенту

виконавчого комітету

6.

Реєстрація, підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

7.

Передача копії рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

8.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  копії рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов або повідомлення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

30 днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь