Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

01995 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

Дата: 01.11.2024 12:58
Кількість переглядів: 82

 

01995 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про соціальні послуги»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 06.10.2021 №1040 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/уповноваженої особи

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заяви про надання згоди  надавати та отримувати  соціальні послуги з на професійній основі
  2.  Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї)  за формою, затвердженою Мінсоцполітики (у декларації також зазначається інформація про склад сім’ї заявника)
  3. Копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (для іноземців та осіб без громадянства – копія посвідчення біженця, копія посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або копія паспортного документа іноземця та копія посвідки на тимчасове проживання / посвідка на постійне проживання), витягу з РТГ, реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається фізичною особою, яка надає соціальні послуги, та особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі)
  4.   Копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі дитині)
  5. Заява про перерахування коштів із зазначенням рахунка в установі банку
  6. Копія акту огляду медико-соціальною експертною комісією
  7.  Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ
  8. Висновок про стан здоров’я особи, яка через порушення функцій організму не може самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребує надання соціальних послуг з догляду за формою, затвердженою МОЗ;
  9.  Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ (за потреби);
  10. Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
  11. Копія рішення суду або рішення органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі (для опікунів або піклувальників)

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

10 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-  Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

-   Подані документи не відповідають вимогам, які встановлені законодавством

- Компенсація не призначається фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду особам, якщо такі особи отримують соціальні послуги догляду вдома, паліативного догляду, стаціонарного догляду

14

Результат надання адміністративної послуги

Призначення та виплата компенсації.

Відмова в призначенні щомісячної компенсаційної виплати.

Припинення виплати компенсації.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

 

01995  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

1 день

3.

Виїзд комісії  для проведення обстеження сім’ї для визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг

Комісія

В

2 дні

4.

Складання висновка про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг

Комісія

В

1 день

5.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

4 дні

6.

Нарахування компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі

посадова особа місцевого самоврядування відділу бух. обліку та звітності

В

2 дні

7.

Передача рішення про нарахування/відмову компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

 

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  рішення про нарахування/відмову компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі  

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

10 днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь