Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00139 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг

Дата: 01.11.2024 13:32
Кількість переглядів: 41

 

 

00139 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України «Про  місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю», «Про зайнятість населення», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про протидію торгівлі людьми»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 26.06.2019 №576 «Про затвердження Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади», Постанова КМУ від 01.06.2020 №585 «Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах», Постанова КМУ від 01.06.2020 №587 «Про організацію надання соціальних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 16.11.2020 №769 Наказ Мінсоцполітики «Про затвердження форм документів, необхідних для надання соціальних послуг», Наказ ЦОВВ від 13.07.2018 №1005 Наказ Мінсоцполітики «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах»

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/уповноваженої особи

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява для надання соціальної послуги
  2.  Акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах (за наявності), складений фахівцем із соціальної роботи
  3.  Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю)
  4. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності)
  5.  Копія довідки про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, виданої лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (за наявності)
  6.  Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті)
  7. Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого в установленому МОЗ порядку (для дитини з інвалідністю)
  8.  Копія паспорта громадянина України опікуна або піклувальника особи, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника)
  9.  Копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності)
  10.  Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена)
  11.  Копія індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю за формою, затвердженою МОЗ (за наявності інвалідності) | Висновок про стан здоров"я особи, яка потребує надання соціальних послуг, за формою, затвердженою наказом МОЗ від 09.03.2021 № 407
  12.  Копія пенсійного посвідчення або посвідчення особи, яка отримує державну соціальну допомогу (за наявності), з пред"явленням оригіналу
  13. Декларація про доходи та майновий стан осіб (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики
  14.  Копія документа, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування (якщо подається повідомлення уповноваженої особи органу опіки та піклування (для недієздатних осіб, які не мають законного представника), з пред’явленням оригіналу
  15. копія рішення органу опіки та піклування про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (за наявності);
  16.  Копія свідоцтва про народження дитини віком до 18 років (за потреби)
  17. Рішення органу опіки та піклування про надання соціальних послуг (якщо подається повідомлення уповноваженої особи органу опіки та піклування (для недієздатних осіб, які не мають законного представника)
  18.  Три фотокартки розміром 3 x 4 сантиметри

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів (для ВПО -1 день)

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-  Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

-   Подані документи не відповідають вимогам, які встановлені законодавством

Наявність в особи відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ (рішення про надання соціальних послуг приймається після усунення таких протипоказань)

- Ненадання надавачем тих соціальних послуг, яких потребує особа/сім’я

- Відсутність потреби осіб/сімей, які належать до вразливих категорій населення або перебувають під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини, в соціальних послугах за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї

14

Результат надання адміністративної послуги

1. Рішення про надання соціальної послуги.

 2. Рішення про відмову/припинення надання соціальних послуг

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

00139  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні

4.

Проведення розрахунків середньомісячного сукупного доходу осіб, які отримуватимуть соціальні послуги

посадова особа місцевого самоврядування

В

7 днів

5.

Підготовка рішення щодо надання соціальних послуг

посадова особа місцевого самоврядування

В

1 день

6.

Підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

7.

Передача копії рішення про надання соціальних послуг/відмову адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

8.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  рішення про надання соціальних послуг або рішення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

10 днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь