Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

01240 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Зміна адреси об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна

Дата: 01.11.2024 13:51
Кількість переглядів: 53

 

01240 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зміна адреси об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» Постанова КМУ від 25.12.2015 №1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси із зазначенням раніше присвоєної адреси об’єкта нерухомого майна, відомостей про документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб)
  2.  Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів
  3.  Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  4.  Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

5 робочих днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-  Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

-Подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву

14

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації про зміну адреси об’єкта нерухомого майна до реєстру адрес, Оприлюднення рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності), Рішення про зміну адреси, Повідомлення про відмову у зміні адреси об’єкта нерухомого майна з обґрунтуванням підстав такої відмови

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

 

 

 

 

01240  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зміна адреси об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна

 

В№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні.

4.

Підготовка проекту рішення про зміну адреси

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні

5.

Прийняття членами виконавчого комітету рішення про зміну адреси

Члени виконавчого комітету

З

Згідно регламенту

виконавчого комітету

6.

Реєстрація, підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

7.

Внесення інформації про зміну адреси об’єкту будівництва до реєстру адрес

посадова особа місцевого самоврядування

В

1 день

8.

Оприлюднення рішення про зміну адреси об’єкту будівництва на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги

посадова особа місцевого самоврядування

В

1 день

9.

Передача копії рішення про зміну адреси адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

10.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  копії рішення про зміну адреси або повідомлення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

5 днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь