Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00188 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування

Дата: 01.11.2024 13:57
Кількість переглядів: 38

 

00188 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Встановлення режиму роботи підприємств,

установ та організацій сфери обслуговування

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 15.06.2006 №833 «Про затвердження Порядку провадження           торговельної діяльності та правил торговельного              обслуговування на ринку споживчих товарів»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява  про погодження режиму роботи

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява погодження режиму роботи за встановленою формою
  2. Копію документа, що безпосередньо пов'язаний з підтвердженням можливості суб'єкта господарювання провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності
  3. Копію документа, що підтверджує право користування приміщенням, де буде здійснюватись торгівля або надання послуг

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- Документи не містять підстави для поліпшення житлових умов

-  Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

- Порушення чинного законодавства в сфері торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення

14

Результат надання адміністративної послуги

1.Встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад.

2. Відмова у встановленні зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

00188  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Встановлення режиму роботи підприємств,

установ та організацій сфери обслуговування

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні.

6.

Підготовка проекту рішення про встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування

посадова особа місцевого самоврядування

В

2 дні

7.

Прийняття членами виконавчого комітету рішення про встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування

Члени виконавчого комітету

З

Згідно регламенту

виконавчого комітету

8.

Реєстрація, підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

9.

Передача копії рішення про встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

10.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  копії рішення про встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування або повідомлення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

30 днів

 

      (уповноваженому органу)

 

 ________________________________

(найменування суб'єкта господарювання або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи- підприємця)

 ________________________________

(код ЄДРПОУ/ІНН)

 

_________________________________________

(юридична адреса суб’єкта господарювання)

 

 ________________________________

(номер телефону суб'єкта господарювання)

                                                                

 

ЗАЯВА

 

Відповідно до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повідомляю про встановлення режиму роботи (найменування об’єкту)

_______________________________________________________________________

(магазин, кіоск, павільйон, кафе, закусочна, бар, буфет, перукарня, ательє тощо)

розташованого за адресою: __________________________________________________

(місцезнаходження об’єкту)

загальною площею _________ м2, в т.ч. ________ м2 виробнича (торговельний зал)

 

Спеціалізація

_______________________________________________________________________ (продовольча, непродовольча, змішана, ресторанне господарство, ремонт взуття, пошив одягу, тощо)

 

у весняно-літній період з __________ по ________ перерва  з __________ по _____________

вихідний ______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

в осінньо-зимовий період з ________ по _________ перерва  з __________ по ____________

вихідний ______________________________________________________________________

Кількість працівників ___________________________________________________________

Кількість посадкових місць (для закладів ресторанного господарства) __________________

З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» я,

__________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи)

___________________________
(підпис)

 

даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

З нормативно-правовими документами у сфері торгівлі та побутового обслуговування ознайомлений.

 

«_____» ________ 20___ р.         ________________________          _______________________

                                                                           (підпис)                                  (прізвище, ім'я, по батькові)

                                                        М.П.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь