02347 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства у справах ветеранів України
20 червня 2023 року № 145
(в редакції наказу Міністерства у справах ветеранів України
від ___ ________ 2023 року №______)
02347 ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги
ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
1 |
Місцезнаходження |
вул. Шевченка, 70, смт Білогір’я, Шепетівський район, Хмельницька область |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер 8:00-17:00, п’ятниця 8:00-15:45 |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт |
Телефон: 0 800 501 583 Електронна пошта: post@km.pfu.gov.ua, Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
Закон України “Про жертви нацистських переслідувань” |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення особи щодо призначення виплати щорічної разової грошової допомоги |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява (довільної форми) |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через уповноважену особу |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
У разі якщо статус особі встановлено згідно зі статтями 6, 7, 9, 10, 101, 11 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” після 24 серпня поточного року, в якому виплачується така допомога |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
|
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується у центрі надання адміністративних послуг особисто |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02347 Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги
ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи |
Строки виконання етапів опрацювання |
1 |
Прийом заяви для виплати щорічної разової грошової допомоги |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
У день звернення заявника* |
2 |
Передача заяви до відділу Управління Пенсійного фонду |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
Протягом одного робочого дня, але не пізніше наступного робочого дня |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
|||
Спеціаліст сервісного центру |
відділ Управління Пенсійного фонду |
|||
3 |
Перевірка факту наявності заявника в Єдиному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги |
Спеціаліст сервісного центру |
відділ Управління Пенсійного фонду |
Не пізніше наступного робочого дня від дати надходження заяви |
4 |
У разі відсутності заявника в ЄДАРП інформування його про необхідність подання відповідної заяви та необхідних документів для внесення даних в зазначений реєстр |
Спеціаліст сервісного центру |
відділ Управління Пенсійного фонду |
Протягом одного робочого дня |
5 |
У разі подання заяви та необхідних документів для внесення в ЄДАРП, ідентифікація особи, реєстрація відповідної заяви в підсистемі «Звернення», приймання та сканування документів з подальшою їх передачею для опрацювання |
Спеціаліст сервісного центру |
відділ Управління Пенсійного фонду |
В день звернення |
6 |
Передача заяви та документів для подальшого опрацювання |
Спеціаліст сервісного центру |
відділ Управління Пенсійного фонду |
Протягом одного робочого дня |
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи |
Строки виконання етапів опрацювання |
7 |
Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги |
Спеціаліст управління |
відділ Управління Пенсійного фонду |
Протягом 10 календарних днів |
8 |
Інформування заявника про прийняте рішення про призначення виплати щорічної разової грошової допомоги |
Спеціаліст управління |
відділ Управління Пенсійного фонду |
Протягом трьох днів з дня прийняття рішення |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |