02499 ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою особи
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства у справах ветеранів України
20 червня 2023 року № 145
(в редакції наказу Міністерства у справах ветеранів України
від ___ ________ 2023 року №______)
ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02499 Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни,
члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою особи
Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
1 |
Місцезнаходження |
м. Шепетівка, Хмельницької області, вул. Героїв Небесної Сотні, 47 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер 8:00-17:15, п’ятниця 8:00-16:00 |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт |
(03840)4-76-38, 6818uszn@sheprda.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 “Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України”;
постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 740 “Про затвердження Порядку надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України”; |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
|
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про позбавлення її статусу (довільної форми) із зазначенням причини |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або уповноваженою особою через центр надання адміністративних послуг |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про позбавлення статусу та вилучення відповідного посвідчення і листа талонів (у осіб з інвалідністю внаслідок війни за наявності) |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02499 Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни,
члена сім'ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою особи
Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
№ з/ п |
Етапи опрацювання звернення про надання послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи |
Строки виконання етапів опрацювання |
|
1 |
Прийняття та реєстрація заяви встановленої форми. Перевірка правильності заповнення заяви та повноти пакету поданих документів, звірка оригіналів та копій |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
У день звернення заявника |
|
2 |
Передача пакету документів заявника в паперовому вигляді до територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА для подальшого її розгляду |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
Протягом п’яти днів |
|
Головний спеціаліст сектору |
Сектор соціальної підтримки пільгових категорій населення та координації надання соціальних послуг територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
|
|||
3 |
Перевірка повноти поданих документів та правильності їх оформлення, повернення (у разі потреби) документів адміністратору ЦНАП для доопрацювання |
Завідувач сектору |
Сектор соціальної підтримки пільгових категорій населення та координації надання соціальних послуг територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
Протягом одного робочого дня |
|
4 |
Підготовка заяви до розгляду |
Головний спеціаліст сектору |
Сектор соціальної підтримки пільгових категорій населення та координації надання соціальних послуг територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів. |
|
5 |
Розгляд заяви і підготовка проекту рішення |
Завідувач сектору |
Сектор соціальної підтримки пільгових категорій населення та координації надання соціальних послуг територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
Протягом одного робочого дня |
|
6 |
Погодження рішення |
Начальник територіального відділу |
Територіальний відділ Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
Протягом одного робочого дня |
|
№ з/ п |
Етапи опрацювання звернення про надання послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи |
Строки виконання етапів опрацювання |
|
7 |
Передача рішення до центру надання адміністративних послуг |
Головний спеціаліст сектору
|
Сектор з питань призначення та виплати державних соціальних допомог територіального відділу Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА |
Протягом п’яти робочих днів |
|
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
|
|||
8 |
Видача заявнику рішення |
Адміністратор центру |
Центр надання адміністративних послуг |
Протягом трьох днів з дня надходження рішення |
|
9 |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Відповідно до вимог ст.ст.16-18 Закону України «Про звернення громадян» результат надання адміністративної послуги може бути оскаржено шляхом: 1.Звернення до вищого органу державної влади; 2.Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».
|