Рішення виконавчого комітету Ямпільської селищної ради №11 «Про утворення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради»
Скликання: | VІII скликання |
Сесія: | 5 сесія селищної ради |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету Ямпільської селищної ради |
Дата: | 24.02.2021 |
Номер документу: | 11 |
Назва документу: | Про утворення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради |
Прикріплені файли: |
|
У К Р А Ї Н А
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ БІЛОГІРСЬКИЙ РАЙОН
ЯМПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 24 лютого 2021 року №11
смт Ямпіль
Про утворення комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій
Ямпільської селищної ради
З метою вдосконалення роботи комісії з питань техногенної-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради Білогірського району Хмельницької області, на виконання вимог Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій , затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №409 керуючись частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет ВИРІШИВ :
1. Утворити комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради (далі – місцева комісія) та затвердити її персональний склад (додаток 1).
2. Затвердити Положення про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додаток 2).
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Рудь В.А.
Ямпільський селищний голова Василь КОРДОНЕЦЬ
ДОДАТОК 1
до рішення Виконавчого комітету
Ямпільської селищної ради
від «25» лютого 2021 року №3
СКЛАД
місцевої комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки і надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради
Штатна посада |
Посада у складі ТЕБ і НС |
П.І.Б |
1 |
2 |
3 |
Ямпільський селищний голова |
голова комісії
|
Кордонець В.М. |
Заступник Ямпільського селищного голови |
перший заступник голови комісії |
Рудь В.А. |
Секретар Ямпільської селищної ради |
другий заступник голови комісії |
Кішан Т.А. |
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту
|
секретар комісії
|
Галайда М.С. |
Начальник фінансового відділу Ямпільської селищної ради |
член комісії |
Мусевич Т.А. |
Начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності Ямпільської селищної ради |
член комісії |
Кулакевич І.В. |
Начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, регуляторної діяльності та земельних відносин Ямпільської селищної ради |
член комісії |
Чевелюк В.А. |
Начальник відділу соціального захисту населення,освіти, культури, сім’ї, молоді, спорту Ямпільської селищної ради |
член комісії |
Міщук В.Р. |
Начальник Управління Держпродспоживслужби в Білогірському районі |
член комісії |
Міщук О.П. |
Сімейний лікар Ямпільської амбулаторії |
член комісії (за згодою) |
Волкова О.З. |
Директур КП «Добробут Плюс» |
член комісії (за згодою) |
Гончарук В.С. |
Дільничий офіцер поліції |
член комісії (за згодою) |
Палига О.В. |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Світлана ТРАКОВЕЦЬ
ДОДАТОК 2
до рішення Виконавчого комітету
Ямпільської селищної ради
від «25» лютого 2021 року №3
ПОЛОЖЕННЯ
про постійну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки
та надзвичайних ситуацій
1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом, який координує діяльність структурних підрозділів, пов'язану з безпекою та захистом населення та територій, реагуванням на надзвичайні ситуації природного та техногенного походження.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями селищного голови, цим положенням та іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Комісії є:
3.1. Координація, пов'язана з функціонуванням єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру;
3.2. Участь у формуванні і реалізації державної політики у сфері техногенно-екологічної безпеки;
3.3. Організація та керівництво проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого масштабів.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
4.1. У режимі повсякденної діяльності:
4.1.1. Готує і подає селищному голові пропозиції щодо визначення прав і обов'язків у цій сфері органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій;
4.1.2. Координує діяльність органів місцевого самоврядування з питань розроблення та виконання заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об'єктів, зменшення можливих матеріальних витрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;
4.1.3. Бере участь у розгляді питань щодо створення або припинення діяльності підприємств незалежно від форми власності, що використовують складні та небезпечні технології (хімічні, тощо), і подає відповідні пропозиції з цих питань;
4.1.4. Сприяє розвитку системи цивільного захисту населення, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об'єктів;
4.1.5. Здійснює методичне керівництво і контроль за роботою об'єктових комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та за їх підготовкою до дій у надзвичайних ситуаціях;
4.1.6. Здійснює заходи щодо профілактики інфекційних хвороб, локалізації та ліквідації цих захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.
4.2. У режимі підвищеної готовності:
4.2.1. Вживає заходів до активізації роботи, пов'язаної з веденням спостереження та здійсненням контролю за станом довкілля, перебігом епідемій інфекційних захворювань і спалахів інфекційних захворювань, масових харчових отруєнь населення, обстановкою на потенційно небезпечних об'єктах і прилеглій до них території, прогнозуванням можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
4.2.2. Організовує розроблення комплексних заходів щодо захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій, забезпечення стабільного функціонування господарських об'єктів незалежно від форми власності;
4.2.3. Забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації місцевого рівня.
4.3. У режимі діяльності у надзвичайній ситуації:
4.3.1. Забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію функціональних і територіальних підсистем єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню;
4.3.2. Організовує роботу, пов'язану з локалізацією або ліквідацією надзвичайних ситуацій місцевого рівня;
4.3.3. Залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування, використовуючи наявні матеріально-технічні, продовольчі та інші ресурси і запаси;
4.3.4. Визначає межі території, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб'єктам господарської діяльності і населенню внаслідок надзвичайних ситуацій місцевого рівня;
4.3.5. Організовує постійний контроль за станом довкілля на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації місцевого рівня, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглій до них території;
4.3.6. Вивчає обставини, що склалися, та готує інформацію обласної комісії, міському голові щодо вжитих заходів, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію місцевого рівня та причини її виникнення.
5. Комісії надається право:
5.1. Застосувати без попереднього узгодження з відповідними органами місцевого самоврядування сили і засоби, призначені виконувати завдання із запобігання надзвичайним ситуаціям та реагування на них (крім запасів державного матеріального резерву);
5.4. Залучати до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, у разі потреби, всі місцеві структури функціональної підсистеми єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру в межах території селищної ради;
5.5. Розглядати матеріали про причини виникнення і наслідки надзвичайних ситуацій та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у виникненні надзвичайної ситуації.
6. Роботою Комісії керує її голова, а у разі відсутності голови - за його дорученням один із заступників.
6.1. Голова Комісії і його заступники призначаються розпорядженням селищного голови.
6.2. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету.
7. Голова Комісії має право:
7.1. Залучати для ліквідації або запобігання виникнення надзвичайної ситуації будь-які транспортні, рятувальні, відбудовчі, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;
7.2. Приймати рішення у межах повноважень Комісії з питань реагування на надзвичайну ситуацію;
7.3. Вносити пропозиції селищному голові про заохочення (нагородження) осіб, які внесли значний вклад у розробку та реалізацію заходів запобігання надзвичайним ситуаціям, ліквідацію їх наслідків;
7.4. Делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій свої повноваження своїм заступникам.
8. Робочим органом Комісії, що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, є секретар Комісії.
9. Організація роботи Комісії:
9.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за необхідністю, але не менше одного разу на два місяці. Рішення Комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх її членів і оформляються протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем Комісії. Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень є обов'язковими для виконання органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, закладами;
9.2. Робота Комісії здійснюється відповідно до затвердженого головою Комісії плану роботи Комісії на рік, у якому визначається зміст питань, термін проведення засідань, відповідальні за підготовку матеріалів, доповідачі та співдоповідачі. Формування плану роботи Комісії здійснюється на підставі плану роботи обласної Комісії на поточний рік та пропозицій членів Комісії, структурних підрозділів виконкому, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, об’єктових комісій з питань ТЕБ та НС. План роботи Комісії на наступний рік складається відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому, підписується заступниками голови Комісії і затверджується головою Комісії;
9.3. Додаткові питання до засідань Комісії можуть бути включені до порядку денного засідання Комісії не пізніше ніж за 30 днів до чергового засідання за рішенням голови Комісії, або особи, яка виконує його обов’язки;
9.4. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, як співвиконавці відповідного питання, за 20 днів до терміну, визначеного планом роботи Комісії, вносять головному виконавцю, зазначеному в плані роботи Комісії, довідку з висвітленням питання, проект протокольного рішення Комісії і кандидатуру співдоповідача;
9.5. Головний виконавець за 15 днів до терміну, визначеного планом роботи Комісії, надає на розгляд Комісії через її секретаря наступні матеріали (у тому числі на магнітному носії):
- доповідь (аналіз стану порушених питань, проблемні питання, що виникають з цього, можливі шляхи їх вирішення та джерела фінансування) з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій з кожного питання порядку денного;
- констатуючу частину та проект рішення Комісії з кожного питання порядку денного засідання Комісії з зазначенням термінів і виконавців по кожному рішенню Комісії;
- список запрошених осіб з зазначенням їх прізвищ, імен та по-батькові, займаних посад, узгоджені з ними;
- пропозиції до списку виступаючих з кожного питання порядку денного, узгоджені з ними;
- інші додаткові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного;
9.6. Територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, відповідальні за підготовку питань на засідання Комісії, узгоджують та координують роботу виконавців, залучених до розроблення необхідних матеріалів до питань порядку денного;
9.7. Контроль за станом підготовки матеріалів до засідання Комісії, в тому числі за якістю і термінами їх підготовки, здійснює відповідальний секретар Комісії. Керівники підприємств, організацій, органів місцевого самоврядування, які здійснюють підготовку матеріалів до засідань Комісії, несуть персональну відповідальність за їх своєчасність, зміст та якість;
9.8. Організаційне забезпечення діяльності Комісії покладається на відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної та оборонної роботи виконкому.
10. Порядок проведення засідання Комісії:
10.1. Засідання Комісії веде голова Комісії, а у разі його відсутності – один із заступників голови Комісії;
10.2. Члени Комісії беруть участь у засіданнях Комісії особисто. До участі у роботі Комісії можуть залучатися у встановленому порядку спеціалісти різного фаху виходячи з характеру та складності вирішуваних питань (за погодженням з їх керівниками);
10.3. Особи, запрошені на засідання Комісії для розгляду окремих питань порядку денного, можуть бути присутні під час розгляду інших питань з дозволу голови Комісії;
10.4. Члени Комісії та особи, запрошені для розгляду питань, беруть участь в обговоренні питань порядку денного засідань Комісії, вносять пропозиції, надають необхідні довідки. Обговорення питання припиняється за пропозицією голови та членів Комісії;
10.5. Після засідання Комісії відповідальні за підготовку розглянутих питань, у разі необхідності, доопрацьовують протягом 5 робочих днів проекти протокольних рішень з урахуванням зауважень та пропозицій, висловлених і схвалених учасниками засідання Комісії під час обговорення питань порядку денного, погоджують з керівниками зацікавлених організацій, підприємств, органів місцевого самоврядування, членами Комісії, іншими особами і подають їх до секретаря Комісії;
10.6. Посадові особи, на яких покладено контроль виконання протокольних рішень Комісії, інформують про виконання (хід виконання) попередніх засідань Комісії на черговому засіданні та надають інформацію до секретаря Комісії.
11. Голова, його заступники та члени Комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.
12. За членами Комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи. Оплата праці членів Комісії під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в умовах загрози для життя і здоров'я регулюється окремими розпорядженнями міського голови у кожному конкретному випадку.
13. Транспортне забезпечення членів Комісії під час надзвичайних ситуацій здійснюється за рахунок місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, які вони представляють, а під час роботи в зоні надзвичайної ситуації - спеціально призначеним транспортом тих формувань, що виконують завдання з ліквідації її наслідків.
14. Організація побутового забезпечення членів Комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконком селищної ради. Члени Комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, якщо цього вимагають обставини, забезпечуються спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Світлана ТРАКОВЕЦЬ