Умови доступності ЗДО для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Довгалівський заклад дошкільної освіти «Вишенька» знаходиться у типовому одноповерховому приміщенні з облаштованим пандусом.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
У випадку повітряної загрози вихованці продовжують навчально-виховний процес в облаштованому укритті.
Довгалівський ЗДО «Вишенька» має досвід впровадження інклюзивного навчання, яке передбачає створення такого освітнього середовища, яке відповідає потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
Заклад співпрацює з Білогірським інклюзивно-ресурсним центром, а також є активним учасником навчальних вебінарів, семінарів, нарад, воркшопів, дискусійних панелей тощо з питань створення сучасного інклюзивного середовища, яке належить дітям та є стимулятором активного розвитку та самовираженню вихованців.
Наразі колектив Довгалівського ЗДО "Вишенька" працює над удосконаленням та створенням сучасного безбарєрного середовища, щоб створити максимально комфорті умови для осіб з ООП, проте, залишається ряд невирішених завдань: відсутність кнопки виклику та поручнів, необлаштована туалетка кімната для осіб з ООП, відсутність ігрових конструкцій на вуличних майданчиках для осіб з ООП.