Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00041 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва

Дата: 23.07.2024 16:38
Кількість переглядів: 65

 

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок з  з 08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон)

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», Постанова Кабінету Міністрів від 6 березня 2022 року №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» ( зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598; наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада      2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Умови отримання адміністративної послуги

 

 

 

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява особи або її законного представника

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності). Формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав – адміністратором у ЦНАП.
  2. Документ, що посвідчує особу заявника (предявляється), (для паспорта у формі паперової книжечки –копії сторінок 1,2 у разі якщо вклеєне фото по досягненню 25 чи 45 річного віку то 3,4, або 5,6 та з реєстрацією місця проживання особи
  3. Реєстраційний номер облікової картки платника податку (ідентифікаційний номер) та його копія завірена особисто
  4. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору, згідно зі статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»);

Державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами).

У випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами), додатково подаються інші документи

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою.

2. У разі державної реєстрації права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, – за заявою особи, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб.

Заява та документи в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису та за умови сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав через Інтернет з використанням платіжних систем (крім випадків звільнення особи від плати)

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, передбачених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

10.1

Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу

Адміністративний збір за державну реєстрацію прав справляється у наступних розмірах:

  1. за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у строк 5 робочих днів -0,1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних громадян;
  2. за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у строк 2 робочих дні -1 прожитковий мінімум для працездатних громадян;
  3. за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у строк 1 робочий день -1 прожитковий мінімум для працездатних громадян;
  4. за державну реєстрацію права власності протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 прожиткових мінімумів.

Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав та округлюються до найближчих 10 гривень.

Адміністративний збір справляється за одну надану послугу у сфері державної реєстрації прав. У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав одночасно усім співвласникам нерухомого майна адміністративний збір справляється один раз у повному обсязі. У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав співвласникам нерухомого майна окремо один від одного адміністративний збір справляється у повному обсязі з кожного із співвласників.

  Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:

  1. фізичні та юридичні особи – під час проведення державної реєстрації прав, які виникли при оформленні до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;
  2. громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  3. громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного ( обов’язкового ) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року проживали або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового ) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення – не менше  трьох років;
  4. громадяни, віднесені до категорії 4 постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року проживали або відпрацювали в цій зоні не менше  чотирьох років;
  5. інваліди Великої Вітчизняної війни, особи з числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім»ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  6. інваліди І та ІІ груп;
  7. Національний банк України;
  8. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
  9. Інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

У разі відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень адміністративний збір не повертається.

У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір підлягає поверненню.

10.2

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Реквізити рахунку сплати адміністративного збору «За державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»:       

р/рUA978999980314070530000022735             

МФО 899998

 Отримувач: Г УК у Хмельницькій обл./ОТГ Ямпіль

Код класифікації доходів бюжету:22012600

Код отримувача: 37971775         

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії нотаріусом проводиться невідкладно після завершення нотаріальної дії.

Інші скорочені строки надання адміністративної послуги:

2 робочі дні;

1 робочий день;

2 години;

Строк державної реєстрації прав, визначений у днях, обраховується з дня реєстрації у базі даних заяв відповідної заяви про державну реєстрацію прав. Забороняється видавати заявнику документи за результатом розгляду заяви у сфері державної реєстрації прав у строки, менші ніж ті, з урахуванням яких ними сплачено адміністративний збір за державну реєстрацію прав відповідно до частини першої статті 34 цього Закону.

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав;

3) направлення запиту до суду про отримання копії рішення суду

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) заява про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подана після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;

8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

9) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса;

10) заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подана особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;

12) заявника, який звернувся із заявою про державну реєстрацію прав, що матиме наслідком відчуження майна, внесено до Єдиного реєстру боржників;

13) надходження відповідно до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 25 грудня 2015 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами), відомостей з Державного земельного кадастру про відсутність в останньому відомостей про земельну ділянку.

 

Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття

14

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій чи електронній формі;

рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для винесення відповідного рішення

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором

 

00041 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви, перелік документів тощо.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

2.

Прийняття заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також документів, необхідних для її проведення, та реєстрація у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

3.

Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

4.

Передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно документів до органу державної реєстрації прав.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

5.

Опрацювання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також документів, необхідних для її проведення та оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:

 

 

 

 

 

 

Державний реєстратор прав на нерухоме майно

В

В порядку черговості надходження.

- за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у строк, що не перевищує 5 робочих днів;

- скорочені терміни -

2 робочі дні;

- 1 робочий день;

- 2 годин

5.1.

розгляд заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень та документів, необхідних для її проведення, та у разі необхідності прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, про відновлення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про залишення заяви про державну реєстрацію без розгляду у зв’язку з її відкликанням, про відмову в задоволенні заяви про відкликання заяви про державну реєстрацію, про зупинення державної реєстрації прав, про відмову у зупиненні державної реєстрації прав, про відновлення державної реєстрації прав;

5.2.

прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень.

6.

Передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно результату надання адміністративної послуги.

Державний реєстратор прав на нерухоме майно

В

В день прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (або про відмову в ній).

7.

Видача або надсилання поштою рішення реєстратора про реєстрацію права власності на об’єкт нерухомого майна або рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень, документів, що подавалися.

Адміністратор  або державний реєстратор

В

В день отримання Витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно (або про відмову в ній).

 

 

 Загальна кількість днів надання послуги -

не більше 5днів

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

не більше 5днів

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь