Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00049 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Дата: 23.07.2024 17:13
Кількість переглядів: 57

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок з  з 08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня      2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами),

Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року       № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами)

Постанова Кабінету Міністрів від 6 березня 2022 року №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» ( зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада
2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява органу місцевого самоврядування (уповноваженої особи)

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (під час формування та реєстрації заяви, відповідальна особа ЦНАП  встановлює особу заявника)

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються уповноваженою особою органу місцевого самоврядування або уповноваженою ним особою у паперовій формі

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

В день реєстрації заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 цього Закону, інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону;

із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа;

у Державному реєстрі прав наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік;

14

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про взяття на облік безхазяйного майна;

рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором

00049 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія (В,У,П,З)

Термін виконання

(днів)

1.

Прийом від заявника або уповноваженої ним особи документів та їх перевірка

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

2.

Прийняття заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а також документів, необхідних для її проведення, та реєстрація у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

3.

Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

4.

Передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно документів до органу державної реєстрації прав.

Адміністратор або державний реєстратор

В

У день звернення.

5.

Опрацювання заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а також документів, необхідних для її проведення та оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:

Державний реєстратор прав на нерухоме майно

В

У день надходження

заяви.

5.1.

розгляд заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та документів, необхідних для її проведення;

5.2.

прийняття рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна.

6.

Передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно результату надання адміністративної послуги.

Державний реєстратор прав на нерухоме майно

В

В день прийняття рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна.

7.

Видача або надсилання рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна.

Адміністратор ЦНАП

В

В день прийняття рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна.

 

 

 Загальна кількість днів надання послуги -

не більше 5днів

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

не більше 5днів

           

 

 

 

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь