Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00038 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача витягу з реєстру територіальної громади

Дата: 25.10.2024 09:36
Кількість переглядів: 44

00038 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»,

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закон України «Про aдміністративнi послуги»,

Закон України «Про порядок виїзду з України i в'їзду в Україну громадян України»,

Закон України «Про військовий обов'язок i військову службу»,

Закон України «Про Єдиний державний демографчний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Miнicтpiв України від 07.02.2022 № 265  «Деякі питання декларування i реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова Кабінету Miнicтpiв України від 04.12.2019 № 1137 «Питання єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Miнicтepcтвi юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, якi виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Miнicтepcтвi юстицй України 18 січня 2018 року за № 77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Рішення Ямпільської селищної ради №9 від 29.02.2024р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області»

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Подання заяви:

- особою, яка декларує або реєструє місцe проживання (перебування);

- власником (cпіввласником) житла;

-представниками, законними представниками особи або власника (співвласника) житла;

- іпотекодержателем або довірчим власником.

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг подається:

  1. заява особи
  2. паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове пocвiдчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист), або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, або довідка про звернення за захистом в Укpaїнi (пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого звернення);

У paзi подання заяви законним представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу законного представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника.

Іноземці, особи без громадянства разом з посвідкою на постійне проживання або посвідкою на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних ociб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа iноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними.

У paзi звернення власником житла додатково подається документ, що посвідчує право власності на житло

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Заявник не подав або подав не в повному обсязі необхіднi документи або відомості,

У поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомостi

14

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо спеціалістом

            Примітка.

Витяги з реестру територіальної громади, отримані в електроній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

За зверненням особи, законного представника (представника) витяг iз реєстру територіальної громади також може містити iнформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.

Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR-коду), який забезпечує отримання даних із відомчої системи ДМС через єдину iнформаційну систему МВС.

 

  • Постановою Кабнету Miнicтpiв України 21 жовтня 2022 року № 1202 «Деякі питання реаліації aктів законодавства у сфepi міграцй в умовах воєнного стану» встановлено, що:

- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, якi оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або якi підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Укpaїнi та право на в'їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;

- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов'язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійнее проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;

- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у paзi досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану

 

 

00038 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 ч

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви, перелік документів тощо.

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Прийняття заяви про видачу витягу з реєстру територіальної громади та відповідних документів

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

3.

Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів.

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

4.

Опрацювання заяви та документів, необхідних для її проведення та у разі необхідності прийняття рішення про відмову у реєстрації місця проживання особи.

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення.

5.

Внесення інформації в реєстр територіальної громади, формування витягу про реєстрацію.

Адміністратор ЦНАП

 

У день звернення

6.

Передача за допомогою програмного забезпечення результату надання адміністративної послуги.

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

7.

Видача витягу з РТГ або рішення про відмову у наданні витягу.

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

 

 Загальна кількість днів надання послуги -

1 день

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

1 день

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь