Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

02022 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства

Дата: 31.10.2024 15:45
Кількість переглядів: 28

02022 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про зайнятість населення», Закон України «Про особисте селянське господарство»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 19.09.2018 №792 «Про затвердження Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 14.04.2017 №572 «Про затвердження Порядку обліку особистих селянських господарств сільськими, селищними та міськими радами»

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Рішення Ямпільської селищної ради №9 від 29.02.2024р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області»

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява
  2. Документ, що посвідчує особу, витяг з РТГ  та ідентифікаційний номер заявника
  3. Протокол зборів членів особистого селянського господарства
  4. Підтверджуючі  документи про неприйняття участі у веденні осг.

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

До 30 днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-   Подання неповного пакету документів

- Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

-   Подані документи не відповідають вимогам, які встановлені законодавством

14

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про припинення ведення особистого селянського господарства. Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або відмова у наданні адміністративної послуги

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо спеціалістом

         

02022  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття та перевірка повноти пакету документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів на розгляд виконкому.

Адміністратор ЦНАП, керуюча справами виконокому

У

 

У

У день звернення.

3.

Опрацювання документів, підготовка проекту рішення

Керуюча справами виконкому

В

5 днів

4.

Розгляд питання на засіданні виконкому

Виконком

В

1 день

5.

Оформлення рішення виконкому, передача його адміністратору ЦНАП, внесення змін до погосподарської книги

Керуюча справами виконкому, адміністратор

В

 

 

У

1 день

6.

Оформлення результату (довідки) або Повідомлення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

7.

Реєстрація, підпис довідки або відмови.

Начальник відділу ЦНАП

З

1 день

8.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  довідки про членство в особистому селянському господарстві

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

 

 Загальна кількість днів надання послуги -

1 день

 

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

1 день

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь