01494 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі
01494 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача довідки про наявність у житловому приміщенні
пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі
01494 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача довідки про наявність у житловому приміщенні
пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Дія (В, У,П, З) |
Строки виконання етапів |
1. |
Прийняття заяви та документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У момент звернення. |
2. |
Опрацювання заяви та документів (у разі потреби надання допомоги особі у формуванні заяви). |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення. |
3. |
Реєстрація заяви та формування справи адміністративної послуги. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
4. |
Оформлення результату (довідки) або Повідомлення про відмому |
|
В |
|
5. |
Реєстрація, підпис довідки або відмови. |
Начальник відділу ЦНАП |
З |
1 день |
6. |
Видача суб'єкту звернення/ законному представнику довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі або повідомлення про відмову. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
|
Загальна кількість днів надання послуги - |
1 день |
||
|
Загальна кількість днів (передбачена законодавством)- |
1 день |