Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00174 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

Дата: 01.11.2024 11:20
Кількість переглядів: 97

                           

 00174 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

 

Ямпільська селищна рада

 Шепетівського району Хмельницької області

 

Інформація про центр та суб’єкт надання адміністративних послуг

 

 

СНАП

ЦНАП

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Земельний Кодекс

5

Акти Кабінету Міністрів України

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Рішення Ямпільської селищної ради №9 від 29.02.2024р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області»

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява  (клопотання)
  2.  Копія документа, що посвідчує особу (для громадянина)
  3.  Документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд)
  4. Документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності)
  5.  Копія установчих документів (для юридичної особи)
  6.  У разі подання заяви уповноваженим представником пред’являються документи, що посвідчують особу представника, та копія довіреності

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через уповноваженого представника

 

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах

Земельна ділянка не перебуває у власності чи постійному користуванні заявника

  Встановлена Земельним кодексом заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність

Відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки

14

Результат надання адміністративної послуги

-Рішення про продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності

 Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній)

 Рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки

 Рішення про відмову у продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг


 

 

00174 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

 

Ямпільська селищна рада

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Опрацювання документів

спеціаліст відділу

В

2 дні.

3.

Підготовка проекту рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

посадова особа місцевого самоврядування

В

5 днів

4.

Узгодження проекту рішення під час засідання постійної комісії з земельних питань

посадова особа місцевого самоврядування

П

1 день

5.

Винесення проекту рішення на розгляд депутатського корпусу на черговій сесії селищної ради

секретар ради

В

1 день

6.

Прийняття рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

депутати селищної ради

У

1 день

7.

Підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

8.

Оприлюднення на офіційному веб-сайті суб’єкта надання адміністративної послуги рішення сесії.

посадова особа місцевого самоврядування

В

1 день

9.

Передача копії рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

10.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  копії рішення

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

30днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь