Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00031 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Державна реєстрація шлюбу

Дата: 01.11.2024 12:37
Кількість переглядів: 46

 

00031 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація шлюбу

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  з 08.00 по 20.00.

Вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Сімейний кодекс, Цивільний кодекс, Закон України «Про адміністративні послуги», Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Закон України «Про правовий режим воєнного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

 Декрет КМУ від 21.01.1993 №7-93 «Про державне мито», Постанова КМУ від 02.09.2022 №989 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07 березні 2022 року № 213», Постанова КМУ від 22.08.2007 №1064 «Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян», Постанова КМУ від 10.11.2010 №1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану», Розпорядження КМУ від 26.06.2015 №669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», Розпорядження КМУ від 13.07.2016 №502-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу», Розпорядження КМУ від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг»  

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 «Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет», Наказ ЦОВВ від 18.10.2000 №52/5 «Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні», Наказ ЦОВВ від 07.07.2012 №811 «Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

паспорти громадян України, витяг  з РТГ; військовий квиток;

документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);

документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років);

 

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються жінкою та чоловіком особисто.

2. Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені.

3. Подання заяви про державну реєстрацію шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга є платною

10.1

Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

інваліди I та II групи

10.2

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Реквізити рахунку сплати адміністративного збору «Державне мито»:    

р/рUA908999980314060537000022735               

МФО 899998

 Отримувач: ГУК у Хмельницькій обл./ОТГ Ямпіль

Код класифікації доходів бюжету:22090100

  Код отримувача: 37971775

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація шлюбу проводиться з дотриманням строків, визначених статтею 32 Сімейного кодексу України, Законом України «Про правовий режим воєнного стану» та з урахуванням побажань наречених

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб;

2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу

14

Способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.

Письмова відмова в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану здійснюється в центрі надання адміністративних послуг

         

 

00031 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація шлюбу

 

Виконавчий комітет Ямпільської селищної ради

Шепетівського району Хмельницької області

 

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви та проведення реєстрації, в т.ч. термінів треєстрації, перелік документів тощо.

Адміністратор

В

У момент звернення.

2.

Прийняття та перевірка документів, необхідних для проведення та реєстрації шлюбу або формує відмову у проведенні державної реєстрації шлюбу.

Адміністратор

В

У момент звернення.

3.

Передача документів керуючій справами для формування актового запису про шлюб.

Адміністратор, керуюча справами

У

У

У день звернення

4.

Формування та реєстрація за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) заяви про державну реєстрацію шлюбу

Керуюча справами

В

У день звернення

5

Ознайомлення суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутнього подружжя і батьків.

Керуюча справами

В

У день звернення

6.

Інформування про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів  звернення видача направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я

Керуюча справами

В

У день звернення

7.

Призначення часу та дати державної реєстрації шлюбу.

Керуюча справами

В

У день звернення

8.

Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Реєстрі та на паперових носіях у присутності суб’єктів звернення

Керуюча справами

В

У день реєстрації шлюбу

9.

Ознайомлення суб’єктів звернення з даними, унесеними до актового запису про шлюб

Керуюча справами/

Адміністратор

У

 

У

У день реєстрації шлюбу

10.

Формування свідоцтв про шлюб

Керуюча справами

В

У день реєстрації шлюбу

11.

Внесення відомостей про свідоцтва про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про народження

Керуюча справами

В

У день реєстрації шлюбу

12.

Передача результату надання адміністративної послуги.

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день реєстрації шлюбу

13.

Видача свідоцтва про народження та довідки про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; або відмови у проведенні державної реєстрації народження

Керуюча справами/

Адміністратор

В

У день реєстрації шлюбу

 Загальна кількість днів (передбачена законодавством)-

31 день, м.б. менше, у зв’язку зі скороченням строку державної реєстрації шлюбу

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь