00036 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
00036 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
00036 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Дія (В, У,П, З) |
Строки виконання етапів |
1. |
Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У момент звернення. |
2. |
Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування |
Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування |
У У |
У день звернення |
3. |
Опрацювання документів |
посадова особа місцевого самоврядування |
В |
2 дні. |
4. |
Підготовка проекту рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
посадова особа місцевого самоврядування |
В |
5 днів |
5. |
Прийняття членами виконавчого комітету рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
Члени виконавчого комітету |
З |
Згідно регламенту виконавчого комітету |
6. |
Реєстрація, підпис рішення або відмови. |
Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису |
З |
У день або наступного дня після прийняття рішення |
7. |
Передача копії рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов адміністратору ЦНАП |
посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор |
У
У |
У день підписання рішення |
8. |
Видача суб'єкту звернення/ законному представнику копії рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов або повідомлення про відмову |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день підписання рішення |
Загальна кількість днів надання послуги - |
30 днів |