01434 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Надання одноразової матеріальної допомоги постраждалим від пожежі або стихійного лиха
01434 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Надання одноразової матеріальної допомоги
постраждалим від пожежі або стихійного лиха
01434 ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Надання одноразової матеріальної допомоги
постраждалим від пожежі або стихійного лиха
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Дія (В, У,П, З) |
Строки виконання етапів |
1. |
Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У момент звернення. |
2. |
Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування |
Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування |
У У |
У день звернення |
3. |
Опрацювання документів |
посадова особа місцевого самоврядування |
В |
2 дні. |
4. |
Підготовка проекту рішення про надання матеріальної допомоги постраждалим від пожежі або стихійного лиха |
посадова особа місцевого самоврядування |
В |
5 днів |
5. |
Узгодження проекту рішення під час засідання постійної комісії |
посадова особа місцевого самоврядування |
П |
1 день |
6. |
Винесення проекту рішення на розгляд депутатського корпусу на черговій сесії селищної ради |
секретар ради |
В |
1 день |
7. |
Підпис рішення або відмови. |
Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису |
З |
У день або наступного дня після прийняття рішення |
8. |
Передача копії рішення про надання матеріальної допомоги адміністратору ЦНАП |
посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор |
У
У |
У день підписання рішення |
9. |
Видача суб'єкту звернення/ законному представнику копії рішення про надання матеріальної допомоги або повідомлення про відмову |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день підписання рішення |
Загальна кількість днів надання послуги - |
30 днів |