Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00122 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Дата: 01.11.2024 13:10
Кількість переглядів: 232

 

  1.                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету Ямпільської селищної ради

№23 від 20.02.2025

 

                                                                                   Ямпільський селищний  голова

________Василь КОРДОНЕЦЬ

 

00122 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

 

Виконавчий комітет Ямпільської селищної ради

 Шепетівського району Хмельницької області

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та центр надання адміністративних послуг

 

ЦНАП

СНАП

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, селище Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт:

 http:// yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  cnapyampilsr@gmail.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV, Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004
№ 1618-IV

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 «Про затвердження Правил опіки та піклування», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / про обмеження цивільної дієздатності особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника.

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про призначення опікуна / піклувальника особі, визнаній судом недієздатною / обмеженій судом у цивільній дієздатності

7

Перелік необхідних документів

Заява виконавчого комітету селищної ради (органу опіки та піклування) про отримання подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена (далі – подання);

копія рішення / ухвали суду:

рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу);

ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника / призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності;

копії паспортів громадянина України потенційного опікуна / піклувальника і підопічного;

довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного);

акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання знаходиться за однією адресою складається один акт обстеження) (акти можуть бути складені представником органу опіки та піклування після подання особою заяви);

висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника;

довідка про відсутність судимості потенційного
опікуна / піклувальника;

довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості;

копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (за наявності родинних відносин);

заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником;

копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна);

довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для отримання подання, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центру надання адміністративних послуг або виконавчого комітету селищної ради, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача особі подання / відмова у видачі особі подання

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

Відмова у наданні адміністративної послуги надається суб’єкту звернення письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою / подання скеровується до суду для прийняття судом остаточного рішення

 

 

         

 

00122  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор,

посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

5 днів

4.

Підготовка проекту поданння про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

посадова особа місцевого самоврядування

В

5 днів

5.

Винесення питання про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена на розгляд опікунської ради

посадова особа місцевого самоврядування

В

3 дні

6.

Прийняття членами опікунської ради рішення про видачу подання про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Опікунська рада

П

1 день

7.

Винесення питання про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена на розгляд виконавчого комітету

посадова особа місцевого самоврядування

В

3 дні

8.

Прийняття членами виконавчого комітету рішення про видачу подання про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Члени виконавчого комітету

З

1 день

9.

Підпис рішення або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

У день або наступного дня після прийняття рішення

10.

Передача копії рішення про видачу  особі подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підписання рішення

11.

Видача особі подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена або рішення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день підписання рішення

 Загальна кількість днів надання послуги -

30 днів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь