Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

01237 ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян

Дата: 01.11.2024 14:23
Кількість переглядів: 76

 

01237 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача архівних довідок, копій або витягів на запити

фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

вул. Чернавіна, 52А, смт. Ямпіль, Шепетівський район, Хмельницька область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.15, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Понеділок з  08.00 по 20.00.

Вівторок, середа,четвер, п’ятниця з 08.00 по 16.00.

Без перерви на обід. Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Тел.: 9-31-20

Веб-сайт: http://yampilsr.gov.ua/

Електронна пошта:  yampilsr@gmai.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні» «Про Національний архівний фонд та архівні установи»,

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 07.02.2018 №107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 18.06.2005 №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», Наказ ЦОВВ від 08.04.2013 №656/5 «Про затвердження Правил роботи архівних установ України»,Наказ ЦОВВ від 02.03.2015 №295/5 «Про затвердження Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів)», Наказ ЦОВВ від 21.09.2015 №1786/5/272 «Про затвердження Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства»

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

  1. Заява
  2. Документ, що посвідчує особу, витяг з РТГ  та ідентифікаційний номер заявника

 

10

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженими особами

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безкоштовною.

12

Строк надання адміністративної послуги

15-30 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подані документи не відповідають вимогам законодавства

14

Результат надання адміністративної послуги

  1. Видача архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян
  2.  Відмова у видачі архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг

         

01237  ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача архівних довідок, копій або витягів на запити

 фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

(В, У,П,

З)

Строки виконання етапів

1.

Прийняття документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

У момент звернення.

2.

Передача пакету документів посадовій особі місцевого самоврядування

Адміністратор, посадова особа місцевого самоврядування

У

У

У день звернення

3.

Опрацювання архівних документів

посадова особа місцевого самоврядування

В

Протягом 15-25 днів

6.

Підготовка архівної довідки, копії, витягу

посадова особа місцевого самоврядування

З

1 день

7.

Реєстрація, підпис довідки, копії, витягу або відмови.

Селищний голова або інша посадова особа, яка має право підпису

З

1 день

8.

Передача довідки, копії, витягу адміністратору ЦНАП

посадова особа місцевого самоврядування, адміністратор

У

 

 

У

У день підпису

9.

Видача суб'єкту звернення/ законному представнику  довідки, копії, витягу або повідомлення про відмову

Адміністратор ЦНАП

В

У день день підпису

 Загальна кількість днів надання послуги -

1 день

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь