Щодо співпраці з Укрпоштою стосовно замовлення лікарських засобів
Дата: 23.12.2024 15:39
Кількість переглядів: 23
Алгоритм дій при замовленні ліків:
- Для оформлення замовлення ліків Клієнт звертається на гарячу лінію за телефоном 0-800-300-545; обирає кнопку 0 – «Замовити ліки», очікує з’єднання з оператором-фармацевтом та робить замовлення в телефонному режимі;
- Фармацевт консультує та допомагає обрати необхідні ліки та оформити замовлення;
- Клієнт отримує смс-повідомлення, що його посилка надійшла до відділення;
- Термін зберігання замовлення на відділенні складає 7 календарних днів, подовження терміну зберігання не передбачається;
- Клієнт при отриманні замовлення обов’язково у присутності працівника Укрпошти, перевіряє комплектність (наявність всіх товарів та чек з переліком всіх товарів)
- Клієнт отримує відправлення на відділенні, сплачуючи за ліки. Пересилання коштів (післяплата) доставка ліків на відділення безкоштовна.
Для замовлення рецептурних препаратів Клієнт:
- звертається на гарячу лінію за номером 0-800-300-545,
- обирає кнопку 0 – «Замовити ліки»,
- очікує з’єднання з оператором-фармацевтом,
- повідомляє йому 16 цифр номеру рецепту.
Для замовлення рецептурних препаратів за програмою «Доступні ліки» Клієнт:
- звертається на гарячу лінію за номером 0 800 300 545,
- обирає кнопку 0 – «Замовити ліки»,
- очікує з’єднання з оператором-фармацевтом,
- повідомляє йому 16 цифр номеру рецепту,
- повідомляє додатково 4 цифри для погашення рецепту.
4 цифри для погашення рецепту Клієнт отримує в СМС разом з номером рецепту та в роздрукованій інформаційній довідці.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)