Ямпільська громада
Шепетівський район Хмельницька область

00163 Видача експлуатаційного дозволу

Дата: 28.01.2025 11:58
Кількість переглядів: 17

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління  Держпродспоживслужби в

Хмельницькій області

від 02.09.2024 № 817

 

 

типова ІНФОРМАЦІЙНА карткА

адміністративної послуги

 з видачі, відмови у видачі, анулювання, тимчасового припинення дії, переоформлення та поновлення дії експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

(назва адміністративної послуги)

 

Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської селищної ради

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

30231, вул. Чернавіна, 52А, селище Ямпіль, Шепетівський р-н, Хмельницька обл.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок: з 8:00 до 20:00 (без перерви на обід)

Вівторок: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід)

Середа: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід)

Четвер: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід)

П’ятниця: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід)

Субота: вихідний

Неділя: вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: yampilsr@gmail.com

 

ТЕЛЕФОН: +380(3841)9-31-20

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 23, 24;

Закон України «Про дозвільну систему
у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;

Закон України «Про адміністративні послуги» ст. 8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.01.2024 № 27 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання, тимчасового припинення дії, переоформлення та поновлення дії експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності, пов’язаної
з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для отримання адміністративної послуги необхідно подати одну
з наступних заяв:

  1. Заява про видачу експлуатаційного дозволу;
  2. Заява про поновлення дії/переоформлення/анулювання експлуатаційного дозволу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява може бути подана особисто або через уповноважену особу.

Заява може бути надіслана поштовим відправленням або в електронній формі, зокрема шляхом особистого звернення засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

Заява, що подається в електронній формі, повинна відповідати вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

У разі подання заяви засобами Порталу Дія така заява подається у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, з урахуванням відомостей, визначених
у додатку 1 або 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання, тимчасового припинення дії, переоформлення та поновлення дії експлуатаційного дозволу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2024 р.
№ 27.
Урахування відомостей додатку
1 або 3 залежить від типу поданої заяви.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Платно.

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 23.

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.01.2024 № 27 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання, тимчасового припинення дії, переоформлення та поновлення дії експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Розмір плати (адміністративний збір) за надання адміністративної послуги з видачі або поновлення дії експлуатаційного дозволу становить 0,17 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому заява подається оператором ринку в центр надання адміністративних послуг, до визначення розміру адміністративного збору законом.

Переоформлення експлуатаційного дозволу здійснюється безоплатно.

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Плата зараховується до відповідного бюджету на рахунки, відкриті в органах Казначейства.

12.

Строк надання адміністративної послуги

Рішення про видачу експлуатаційного дозволу, про видачу тимчасового експлуатаційного дозволу або про відмову у видачі експлуатаційного дозволу приймається не пізніше 30 календарних днів з дня отримання територіальним органом Держпродспоживслужби відповідної заяви від оператора ринку, але не пізніше трьох робочих днів з дня завершення інспектування.

Територіальний орган Держпродспоживслужби протягом 10 робочих днів після надходження заяви про переоформлення експлуатаційного дозволу проводить інспектування зазначеної у такій заяві потужності.

Територіальний орган Держпродспоживслужби приймає рішення про переоформлення експлуатаційного дозволу після інспектування потужності, за результатами якого підтверджено її відповідність вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, але не пізніше двох робочих днів після підтвердження такої відповідності.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставою для відмови у видачі експлуатаційного дозволу є:

  1. відсутність у заяві про видачу експлуатаційного дозволу інформації, що вимагається згідно із законом;
  2. виявлення у заяві про видачу експлуатаційного дозволу недостовірних відомостей;
  3. встановлення за результатами інспектування потужності її невідповідності вимогам цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
  4. незабезпечення агропродовольчим ринкам належних умов для роботи лабораторії, зокрема ненадання
    у користування службових приміщень, забезпечених опаленням, електропостачанням, вентиляцією, водопостачанням та водовідведенням.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Залежно від форми поданої заяви:

  1. Видача дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної
    з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
  2. Видача тимчасового дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
  3. Поновлення дії дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
  4. Переоформлення дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної
    з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Рішення про видачу експлуатаційного дозволу, про видачу тимчасового експлуатаційного дозволу, про відмову
у видачі експлуатаційного дозволу, а також про продовження строку дії тимчасового експлуатаційного дозволу оформлюються наказом територіального органу Держпродспоживслужби та невідкладно доводяться до відома оператора ринку або його уповноваженої особи шляхом:

  1. вручення або надсилання їх
    з використанням послуг та засобів поштового зв’язку (рекомендованим листом з повідомленням про вручення);
  2. надсилання на адресу електронної пошти чи передачі з використанням технічних засобів електронної комунікації.

16.

Примітка

Видача (відмова у видачі, переоформлення анулювання) здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему
у сфері господарської діяльності».

Відповідно до вимог Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання, тимчасового припинення дії, переоформлення та поновлення дії експлуатаційного дозволу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2024 р. № 27 встановлено, що:

інформація про видані експлуатаційні дозволи вноситься територіальним органом Держпродспоживслужби до державного реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про видачу експлуатаційного дозволу;

у разі тимчасового припинення дії експлуатаційного дозволу інформація про це вноситься до реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл та оприлюднюється Держпродспоживслужбою на її офіційному веб-сайті не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про тимчасове припинення дії експлуатаційного дозволу;

інформація про поновлення дії експлуатаційного дозволу вноситься територіальним органом Держпродспоживслужби до реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл не пізніше наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.

       

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області

від 02.09.2024 № 817

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

з видачі експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять

діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

 

( назва адміністративної послуги)

 

З/п

Етапи послуги

Відповідальна особа і структурний підрозділ

Дія (В,У,

П, З)

Термін

виконання

(днів)

1.

Прийом пакету документів та його реєстрація

Адміністратор

відділу «Центру адміністративних

послуг»

(далі - ЦНАП)

В

Протягом

1 дня

2.

Передача справи від адміністратора ЦНАП

до структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

Адміністратори ЦНАП

 

В

Протягом

1-2 днів

3.

Вивчення даного пакету документів, визначення терміну виконання та виконавця на рівні структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області

Начальник Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

 

В

Протягом

1-2 днів

4.

Передача до виконання пакету документів виконавцю структурного підрозділу Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області (далі – виконавець)

Начальник Управління безпеки харчових продуктів та ветеринарної медицини

 

Начальники

районного, міського управління

Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

Керівник

районного, міського управління

Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

В

 

П

 

Протягом

1-2 днів

5.

Вивчення даного пакету на предмет достовірності наданих відомостей,  підготовка проектів розпорядчих документів для проведення інспектування та направлення їх до Головного управління

Виконавець

Керівник

районного, міського управління

Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

 

В

 

П

Протягом

3-4 дня

6.

Визначення складу осіб (виконавців) які будуть здійснювати інспектування, підписання розпорядчих документів (наказу, направлення) для проведення інспектування потужностей (об’єктів) з метою встановлення їх відповідності положенням законодавства в галузі безпечності харчових продуктів, технічним регламентам

Головний державний інспектор в Хмельницькій області

З

Протягом

4-6 дня

 

7.

Інспектування потужності (об’єктів) на предмет  дотримання санітарно-гігієнічних вимог, (після отримання підписаних розпорядчих документів)

Виконавці

В

Протягом

6- 15 дня

8.

Оформлення за результатами перевірки відповідного акту, в якому зазначається стан виконання вимог з питань безпечності харчових продуктів

Виконавці

В

Протягом

15 дня

9.

Подання акту начальнику Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області для прийняття рішення про видачу дозволу чи відмову у його видачі

Виконавець

 

 

Керівник

районного, міського управління

Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

В

 

П

Протягом

15- 16 дня

10.

Прийняття рішення про видачу чи відмову у видачі експлуатаційного дозволу

Головний державний інспектор ветеринарної медицини  в Хмельницькій області

З

Протягом

16-20 дня

11.

Підготовка проекту рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу  та передача його на розгляд начальнику  Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

 

Виконавець

 

Відділ державного контролю Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області

 

В

 

П

Протягом

21-22 дня

12.

Підписання рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу.

Підписання експлуатаційного дозволу

Головний державний інспектор  в Хмельницькій області

З

Протягом

23-24 дня

13.

Реєстрація рішення про відмову та направлення в ЦНАП для видачі заявникові відмови у видачі дозволу

 

Реєстрація дозволу, наказу на прийняття рішення про видачу дозволу  та направлення в ЦНАП для видачі заявникові

Відділ державного контролю Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області

 

Виконавець

 

Керівник

районного, міського управління

Головного управління Держпродспоживслужби  в Хмельницькій області

 

В

До 30 днів

(не пізніше трьох робочих днів з дня прийняття рішення про відмову у видачі дозволу)

14

Внесення відмітки до електронної бази про факт здійснення процедури

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 30 дня

15

Повідомлення суб’єкта звернення про готовність результату надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 30 дня

16

Видача   витягу з рішення виконкому суб’єкту звернення

Адміністратор ЦНАП

В

З 30 дня

 

Загальна кількість днів надання послуги – 30.

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 30.

 

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 

               ____________________________________________________________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь