00654 Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
Держпродспоживслужби в
Хмельницькій області
від 02.09.2024 № 817
ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА карткА
адміністративної послуги
з видачі експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження
(назва адміністративної послуги)
Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ямпільської селищної ради |
|
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
30231, вул. Чернавіна, 52А, селище Ямпіль, Шепетівський р-н, Хмельницька обл. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок: з 8:00 до 20:00 (без перерви на обід) Вівторок: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід) Середа: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід) Четвер: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід) П’ятниця: з 8:00 до 16:00 (без перерви на обід) Субота: вихідний Неділя: вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: yampilsr@gmail.com
ТЕЛЕФОН: +380(3841)9-31-20 |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про ветеринарну медицину», ст. 50 – 53. Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Закон України «Про адміністративні послуги» ст. 8. |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 978 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу». Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг». |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Держкомветмедицини України від 22.11.2010 № 517 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів потужностей (об'єктів)» Зареєстровано в Мін'юсті України від 17.12.2010 за № 1291/18586. |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
– |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів. |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1.Заява. 2.Інформація про наявність кваліфікованого персоналу, технологічного обладнання, перелік товарів, що виготовляються або реалізуються, за підписом заявника. 3.Можуть включатися проектні вимоги і вимоги щодо будівництва, наявності кваліфікованого персоналу, тривалості застосування системи контролю безпечності та якості. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи, подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою-підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою. Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи-підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно. |
У разі платності: |
||
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
– |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
– |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
– |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Не більше ніж десять робочих днів. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1.Подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком; 2. Виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей; 3. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи-підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу. Дозвіл на проведення заходу із залученням тварин надсилається поштою. |
16. |
Примітка |
Відмова у видачі, переоформлення, анулювання експлуатаційного дозволу здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про ветеринарну медицину». Заява на отримання адміністративної послуги може подаватись в письмовій, усній чи електронній формі. |
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ Головного управління Держпродспоживслужби
в Хмельницькій області
від 02.09.2024 № 817
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
з видачі експлуатаційного дозволу для провадження діяльності
на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження
(назва адміністративної послуги)
З/п |
Етапи послуги |
Відповідальна особа і структурний підрозділ |
Дія (В,У, П, З) |
Термін виконання (днів)
|
1. |
Прийом пакету документів та його реєстрація |
Адміністратор відділу «Центру адміністративних послуг» (далі - ЦНАП) |
У |
Протягом 1 дня |
2. |
Передача справи від адміністратора ЦНАП до структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
Адміністратори ЦНАП
|
У |
Протягом 1-2 днів |
3. |
Вивчення даного пакету документів, визначення терміну виконання та виконавця на рівні структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
Начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
П |
Протягом 1-2 днів |
4. |
Передача до виконання пакету документів виконавцю структурного підрозділу Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області (далі – виконавець) |
Начальник Управління безпеки харчових продуктів та ветеринарної медицини Начальники районного, міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
П |
Протягом 1-2 днів |
5. |
Вивчення даного пакету на предмет достовірності наданих відомостей, підготовка проектів розпорядчих документів для проведення інспектування та направлення їх до Головного управління |
Виконавець Керівник районного, міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
В |
Протягом 1 дня |
6. |
Визначення складу осіб (виконавців) які будуть здійснювати інспектування, підписання розпорядчих документів (наказу, направлення) для проведення інспектування потужностей (об’єктів) з метою встановлення їх відповідності положенням законодавства в галузі ветеринарної медицини, технічним регламентам |
Головний державний інспектор в Хмельницькій області |
З |
Протягом 2-3 дня
|
7. |
Інспектування потужності на предмет дотримання ветеринарно-санітарних заходів на потужності (об’єкті), (після отримання підписаних розпорядчих документів) |
Виконавці |
В |
До 5 днів |
8. |
Оформлення за результатами перевірки відповідного акту, в якому зазначається стан дотримання ветеринарно-санітарних заходів |
Виконавці |
В |
Протягом останього дня перевірки |
9. |
Подання акту Головному державному інспектору ветеринарної медицини в Хмельницькій області для прийняття рішення про видачу дозволу чи відмову у його видачі |
Виконавець
Керівник районного, міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
|
В
П |
Протягом 1 дня |
10. |
Прийняття рішення про видачу чи відмову у видачі експлуатаційного дозволу |
Головний державний інспектор ветеринарної медицини в Хмельницькій області |
З |
Протягом 1 дня |
11. |
Підготовка проекту рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу та передача його на розгляд Головному державному інспектору ветеринарної медицини в Хмельницькій області |
Виконавець
Відділ державного контролю Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
|
В
П |
Протягом 8-9 дня |
12. |
Підписання рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу. Підписання експлуатаційного дозволу
|
Головний державний інспектор в Хмельницькій області |
З |
Протягом 8-9 дня |
13. |
Реєстрація рішення та направлення в ЦНАП для видачі заявникові відмови у видачі дозволу
|
Відділ державного контролю Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
Виконавець
Керівник районного, міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області |
У
В |
До 10 дня |
14 |
Внесення відмітки до електронної бази про факт здійснення процедури |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 10 дня |
15 |
Повідомлення суб’єкта звернення про готовність результату надання адміністративної послуги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 10 дня |
16 |
Видача витягу з рішення виконкому суб’єкту звернення |
Адміністратор ЦНАП |
В |
З 10 дня |
Загальна кількість днів надання послуги – 10.
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 10.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.