ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ” Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник
управління соціального
захисту населення
Шепетівської райдержадміністрації
__________Ліліана ТАНАСІЄНКО
Наказ № 4-од від 27.01.2025
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,
ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ”
Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
м. Шепетівка, Хмельницької області, вулиця Героїв Небесної Сотні, 47 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер 8:00-17:15, п’ятниця 8:00-16:00 |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(03840)4-76-38, 6818uszn@sheprda.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
5 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання |
Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” |
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг (далі – заява); копія паспорта громадянина України особи з інвалідністю (у разі якщо звертається її законний представник – копії паспортів громадянина України особи з інвалідністю, її законного представника та документа, що підтверджує повноваження законного представника; витяг із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що формується в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи відповідно до Порядку проведення оцінювання повсякденного функціонування особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1338 „Деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи”, або копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816; одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю розміром 3,5 х 4,5 см |
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги |
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10 |
Строк надання |
П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання недостовірних даних; виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення такої пенсії або соціальної допомоги |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Заявником особисто або уповноваженою ним особою
|