Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження
|
м. Шепетівка, Хмельницької області, вулиця Героїв Небесної Сотні, 47
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Понеділок-четвер 8:00-17:15, п’ятниця 8:00-16:00
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
(03840)4-76-38, 6818uszn@sheprda.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІI
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2019
№ 250 „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”, від 24.12.2019 № 1101 „Деякі питання виплати державної соціальної допомогиˮ
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (при пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця), або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);
копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
копії свідоцтво про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або електронній формі (з використанням інформаційно-комунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису), або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу
|