ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ І ВИПЛАТА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАТЬКАМ-ВИХОВАТЕЛЯМ І ПРИЙОМНИМ БАТЬКАМ ЗА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник
управління соціального
захисту населення
Шепетівської райдержадміністрації
__________Ліліана ТАНАСІЄНКО
Наказ № 4-од від 27.01.2025
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-
сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового
забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за
надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу
та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною”
Управління соціального захисту населення Шепетівської РДА
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
м. Шепетівка, Хмельницької області, вулиця Героїв Небесної Сотні, 47 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер 8:00-17:15, п’ятниця 8:00-16:00 |
3 |
Телефон / факс, адреса електронної пошти та веб-сайт |
(03840)4-76-38, 6818uszn@sheprda.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” від 13.01.2005 № 2342-IV |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 564 „Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типуˮ, від 26.04.2002 № 565 „Про затвердження Положення про прийомну сім'юˮ, |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Рішення органу опіки і піклування про утворення дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї та влаштування до них дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування |
7 |
Перелік документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги |
Для призначення та виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” подаються: заява батьків-вихователів і одного з прийомних батьків; рішення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї; документи, що підтверджують статус дитини; інформація органу державної виконавчої служби про розмір аліментів; довідка з місця навчання про розмір стипендії; копія виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії, витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про дитину з інвалідністю, виданої в порядку, установленому МОЗ; копія посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту, виданого відповідно до Закону України „Про статус гірських населених пунктів в Україні” |
8 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заяви з необхідними документами та/або відомостями для призначення державної соціальної допомоги та грошового забезпечення приймаються підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій (військових адміністрацій) лише в разі надіслання їх із використанням засобів поштового зв’язку або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг). Заяви з необхідними документами та/або відомостями також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх в електронній формі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. |
9 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
|
11 |
Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні адміністративної послуги |
Виплата не надається у разі подання встановленого переліку документів не в повному обсязі |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення виплати / відмова у призначенні виплати |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Повідомлення про призначення виплати (відмова у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу. Виплату можна отримати через банківські установи або поштові відділення зв’язку |